Då var de slut på veckan...

Snart dags för en ny vecka. Som kommer innehålla en födelsedag, packning, kalas och utgång. Tror de här kommer bli en toppen vecka =)
Idag har jag verkligen tagit de lugnt. Började dagen med promenad med Lisa & Tilan. Vidare till Munga, hämta lite saker och fick mat hos mamma. Sen skulle jag förbi min moster en sväng som slutade med att jag vart där några timmar. Vart även bjuden på mat där. De är bara tacka och ta emot i dessa tider. Nu börjar de bli tomt i skåpen. Vill bara att de ska bli 3 feb snart så jag kan börja =)
Igår:
Lisa: Ottilia varför har du mössa på dig inne? Ottilia: För att inte Emma ska kunna pussa mig på mitt huvud.
Den där ungen är ju allt för god, frågan är bara vad hon får allt i från?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0