Vilken måndag!

Idag har varit en väldans skön dag. Vaknade halv elva, klev ur sängen halv ett. Frukost efter ett, lite vila på de. Tvätta två maskiner tvätt. Iväg till vegavallen, sprang 2,5 i snigelfart. Usch så otränad jag är. Vila lite i soffan efter att kroppen var helt slut. Då messa mickis om att vi skulle träna på aktivera ikvl, hade jag helt förtängt:) Så efter lite mat i magen hämtade hon upp mig. Så nu har jag gjort mitt första pump pass, var roligare än vad jag trodde. Kan nog bli fler ggr. En väldigt slapp men nyttig måndag. Nu är de bara en sak som saknas för att de skulle kännas som en super bra start på veckan, men de lär ju inte hända. Frågan är om man kan gå i morgon. Nu ska jag ialf hoppa in i duschen, för om en timme kallar jobbet på mig.

Kommentarer
Postat av: linneis

ja dom bruna finns i svart, jag ville med ha dom men dom var slut i min storlek :(( dom finns i högre fast svart med :)

2010-09-06 @ 22:42:02
URL: http://lunelija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0