Sms

Blir galen på de här med sms, inte bara jag utan mina vänner med. Hur länge ska man behöva vänta innan man får ett svar? väntar killar extra länge med att svara för dom vill göra oss oroliga? vet inte hur många ggr vi vänner pratar med varandra och är oroliga för att vi inte får ngt svar. Men till slut så piper de ju alltid till, för dom skulle ju bara våga att strunta i att svara. 99% av alla ggr så kommer de ju ett svar tillslut. Har de dröjt länge så kommer oftast en dålig bortförklaring, som man försöker övertala sig själv att den stämmer. Ngn som känner igen sig i de här problemet??
Undra om det var lättare förr när de inte fanns ngn mobil, då var man ju tvungen att ringa om man vill ha kontakt med personen. Å då får man ju svaren direkt ist för att vänta flera timmar.
Jag tror killarna inte fattar vad dom håller på med lr så vill dom bara göra oss orolia!

Kommentarer
Postat av: madde

Du e inte ensam o va lat =) Jag är också lat men Ida fick med mig! Vi tränar på Vita Magasinet i Karlholm i lokalerna där. Följ me oss och träna där då =) Det är superkul och bara några få som tränar =)

2010-09-02 @ 17:38:45
URL: http://metrobloggen.se/maddekarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0