En bra dag!

Vaknade till liv runt halv tio imorse. Gjorde mig redo för en dag i stan. Hämtade upp Mickis som gjorde mig sällskap. Gick runt i Gävle och lite saker fick jag med mig hem. Åkte runt och kollade vad jag kanske kan bo nästa år:)
Innan de var dags för mathandling tog vi en pause hemma hos Emma. Vart massa prat, önskar vi sågs oftare för vi har så mkt att prata om. Så efter lite vila for vi iväg till Maxi. Så nu har jag fyllt upp mina tomrum här hemma. Hade dock velat fyllt upp garderoben mer, men vill inte bli pank på engång. När jag kom hem var jag lagom hungrig och trött. Men när jag hämtade in posten vart jag jätte glad. Där låg en uppmuntrande present från bästaste Martina♥
Nu är det inte många dagar kvar tills jag får träffa henne. Å har jag tur så får jag även träffa min käraste kusin Linnea i helgen. Känns som de kommer bli en bra vecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0