Underbara helg!

Igår när jag slutade jobba kom Niklas och Linnea över. Vi åkte och köpte "lite" godis, som bara kostade 109kr.
Har nog aldrig handlat så mkt förut. Men är bra mkt kvar idag kan jag säga. Linnea sov kvar, så vart massa prat å mys.
Jobba 9-14 idag,sen ut till Heden för att kolla på fotboll med Klara. Sista matchen för i år och dom vann. Känns att de e höst nu, mina fötter var isbitar andra halvlek.
Nu sitter jag och väntar på Fredrik, vi ska iväg å äta på Brorsans. Sen blir de soffhäng på blåmesvägen och lite nyårs planering.
Och i morgon får jag äntligen träffa Martina=)

Kommentarer
Postat av: carro

åh vad gott med godis, inte ätit det på 4 veckor nu, fy fan så sugen jag blev nu :) men finns inge lösgodis här. inte är det något bättre att jag är sjukt hungrig heller :( puss!

2010-10-17 @ 02:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0