Liggsår?

Så var denna helg över och vi är ännu närmare julen:)
I fredas drog jag hem till Jenny en sväng efter jobbet. Var jätte längesen jag såg henne nu. Hon hade dukat upp med ost, kex och vin. Perfekt avslut på en freda. Satt och prata om vad som hade hänt i livet sen sist vi sågs.
Jobbade lördagen på dan. Sen kom Lisa, Martina och syrran hit, fixade ordning oss för 30-års festen. På vägen till festen stanna vi hos spiken och Madde på ett glas. Var en rolig fest, med massa blandat folk. För ovanlighetens skull var jag typ yngst:)
Men igår mådde jag då inge bra, jätte ont i magen. Förstår inte vad som är fel, kan inte bara vara bakis sitter ju fortfarande i. När brudarna åkte hem igår låg jag i sängen till åtta sen palla jag mig till soffan som jag somna i ganska snart. Flytta över till sängen i natt och sov till nio i morse. Men känner mig slut i kroppen idag och vill helst bara ligga ned. Kommer ju få liggsår om de fortsätter så här. Hoppas jag blir pigg till ikvl så jag kan träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0