Har dödat min kropp idag!

Har haft planeringsdagar nu i två dar som avslutade med en eftermiddag på Alborgen. Tycker de e spuper skoj där, och idag fick vi hem hela sju stämplar=)
Har nu cyklat två dagar i rad till jobbet i ett minst sagt spännande underlag. Har faktiskt klarat mig från att ramla, men har fått tränat upp balansen lite. Efter jag kom hem i dag var de bara byta om och fara på träning. Har inte tränat på över en vecka, då känns de alltid lite tyngre. De här med ha koll på hur mkt vikter ja brukar ha är inte riktigt min grej. Så idag råka jag öka på utfall, vilket resulterade i att bena bara skaka och jag knappt kunde stå upp när låten var klar. Tackar gud för att de var en av dom sista låtarna. Nu ska de bli kul och se om man kommer ur sängen imorrn.

Kommentarer
Postat av: milla

duktig du emma :)

2010-11-10 @ 22:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0