Är förvånad över mig själv...

Aktivera firar femton år den här veckan och alla pass kostar endast 15kr. Så fattig som man är så passar man på när de är billigt. Tränat tre kvällar i rad nu, de vill säga ikväll med på en freda. Trodde jag inte om mig själv. Men de känns jäkla bra för träna de behöver jag. Imorrn har dom jubliumspass kl elva får se om jag orkar massa mitt arsle ur sängen för ett fjärde pass.
Men efter vi hade tränat drog vi till affären och handla. Trerätters fick de blir, de var vi värda:)
Toast med kräftröra
Smödegsinbakad fläskfile
Vitchokladmousse
Har även testat på baka cupcakes, hade kunnat blivit vackrare. Men dom har jag inte orka smaka än.

Kommentarer
Postat av: sara

orkat smaka???? vad ar det du sitter och sager? nar det handlar om cupcakes sa r det en sk. justdoit grej.

2010-12-06 @ 16:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0