Helgen!

Fredag:
I fredas åkte jag och fredrik runt på gävles gator, spanna in vad man kan tänkas sig att bo. Har ledsnat på livet måste ha ngn förändring snart. Efter vi åkte runt i ngn timme så åkte vi förbi henke och jennifer. Dom vart rätt förvånade när vi stod där utanför. men de var kul att träffa dom, var ett tag sen sist. Innan vi skulle hem så vart de ett besök på Max,onyttigt fast himmla gott.Testa en ny glass där som var super god.

Lördag:
johan och jag åkte ut till munga och hälsade på lite,  vart kt fika:) Sen hem och klä på sig för ett besök på Heden, blåste väldigt kallt där. Men kul att kolla på lite boll och dom vann ju oxå. sen vart det förfest här hemma. Vi sa att vi skulle satsa på en riktig fylla och så blev de, var nog ingen som var särskilt nykter. innan jag ens han komma till krogen så råka jag elda upp lite hår på min kropp. ena ögonbrynet, ögonfransarna och håret vart drabbat. Luktade fan om mig och håret var svart. men mickis kamma bort de brända oh sa att jag lukta popcorn om de nu var ngn tröst. var bara hon som tyckte de, alla andra rynka på näsan. hade väldigt roligt, tiden bara sprang iväg.

söndag:
trött, tröttare, TRÖTTAST! har väl inte mått så bra idag. har legat i soffan hela dagen och ätit chips. Var iväg och kolla på lite fotboll på em. sen gjode jag i ordnig en trevlig söndagsmiddag som bestod av korv med bröd. tjejerna har varit här och hämtat sina saker. Nu ligger jag och väntar på att martina ska ringa. sen så blir de nog sängen är grymt glad över att vara ledig imorgon. ska sova skit länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0