tålamod sökes!!

Blir tokig på mig själv, varför har jag inge tålamod?? Skulle sy upp mina nya gardiner idag, vilket inte gick så bra. Förstår mig inte på symaskinen, den funkar inte som jag vill. Råka klippa av gardinerna för mkt, vilket reultera i att dom blev förkorta för att sy upp. De sluta med att jag fick stryka på sån där klisterremsa från ikea. Nu sitter dom ialf uppe, förmodligen snea. Hoppas verkligen jag hittar en händig kille med massa tålamod, som kan fixa allt jag ínte har tålamod till! 

Efter gardinuppsättningen åkte jag ut till Ullfors å träffa Linda och barnen. Det var roligt var jätte längesen jag träffa henne. Barnen hade blivit jätte stora sen sist jag träffa dom.

Efter det åkte jag vidare till Munga för att äta lite mat. Mamma å jag gick på en promenad efter maten. Vart två promenader för mig idag, känns bra. Stanna hos Karin å fika och prata lite. När jag kom hem igen berätta mamma att Elin ska åka till Israel å jobba i tre veckor. Gud så rolig för henne å komma iväg och testa nå nytt. Hon åker antligen på torsda lr freda, så hinner inte träffa henne innan. Men de där kommer hon fixa utmärkt=) 

Nu ska jag snart gå å sova för imorgon är de dags å börja jobba igen. Så god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0