Slappar i soffan efter en härlig helg!

Den här helgen har verkligen varit toppen. I fredas kom brudarna hit, vi laga fläskfile, pommes å bea och så blev de en kladdis till efterrätt. Kollade gammla bilder å prata minnen. Gud vad konstiga vi såg ut på vissa bilder, både frisyrer å kläder kunde man ju undra över hur vi tänkte. Brudrana försvann en efter en, men jag Tina å Mickis höll ut till tre. Gud vilka samtalsämnen vi hade. Ska bli kul och se hur våra liv ser ut om ett år, om de har hänt ngt lr om vi sitter å har samma funderingar om framtiden då. Var så himla kul å träffa Martina igen, vill att de ska bli sommar så du är här hela tiden.

Lisa & Ottilia sov här den natten, vilket resulterade i lite sömn för min del. Är inte van att få sparkar i ryggen lr smekningar i ansiktet nä jag sover, men de e mysigt. Men efter ha somnat typ halv fyra så var jag inte så pigg när lillan vakna halv sju. Lyckades somna om, vakna sen halv nio när Lisa släppte in henne i mitt rum, då var de bara å kliva upp. De värsta var att jag vaknar av att hon kallar mig för mormor när hon väcker mig, så gammal ser jag väl inte ut att vara??

Strålande sol ute. Vart en långpromenad runt söderby. Var kvar ute och grillade korv till lunch. Satt i en brassestol å njöt i solen, älskart!

Åkte hem och vila lite in för kvällen. Var sjukt trött men kunde inte riktigt sova. Tänkte att de får nog bli sprit i kväll för att hålla sig vaken. Åh de lyckades jag med, kom i säng 03:30. Vi var hemma hos Fredrik & Marie på en liten fest. Kul å träffa alla igen, har typ inte sett dom sen juldagen. Vart mkt flams å prat om roliga minnen. Körde lite charader å singstar. Men jag avstod sången, var inte tillräkligt full.

Idag ska jag ligga i soffan å bara kolla på tv å datan, en riktig slappar dag. Känns skönt att vara ledig i morgon med. Hoppas de blir lite sol då så man kan vara ute å njuta.



                 

         Lite bilder från gårdagen.


Åh tack till Mickis som hjälpte mig å få lite ordning på bloggen:)

Kommentarer
Postat av: Madde

Jaa förmodligen blir de flytt till Tierp för mig :) Har inte fått tag i nå boende än men jag jobbar på det... ja då lär vi ta en massa vinkvällar Emma, skulle va jätte kul! :)

2010-03-07 @ 14:25:18
URL: http://metrobloggen.se/maddekarlsson
Postat av: sara

avstod sangen? vad ar det jag hor? :p

2010-03-08 @ 13:24:11
Postat av: Mickis

Varsego!!! :D

2010-03-10 @ 18:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0