Så var tisdagen över!

Haft fullt upp idag! Vakna runt nio. Åt lite frukost å sen ut på en promenad. Halv tolv kom Mickis hit. Hon har tagit bort min "bruna" fläck bak i håret, vart lite ljusare, klippte lite oxå. Vart massa prat om killar oxå, känns som vi klarar oss bra som singlar ett tag till. Eller hur??:) Tack så mkt Mickis!
Skulle egentligen varit ledig idag, men dom ringde imorse å fråga om jag ville jobba extra. De tackar man ju inte nej till direkt. Pengar är ju alltid åtgång på så dom behövs:) Nu ska jag försöka bli lite trött så jag kommer i säng tidigt, imorrn lär jag ställa klockan börjar jobba halv tio. Ogillar att vakna av klockan men de e sånt man får ta ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0