Lön!!

Tok gillar när lönen rullar in på kontot. Har gått nu i veckan längtat och planerat vad jag ska köpa. För när man får lön så måste man ju bara till affären å börja spendera den. Lag nyss undan lite pengar till resan. Men nu funderar jag på att ta mig ner på köpingen. Första stopp blir systembolaget, ska fylla på förrådet så de räcker nga helger=) Sen blir de nog en vända på moniques oxå, hitta ett par byxor där förra veckan så hoppas verkligen att dom ligger kvar och väntar på mig. Men funderar på att åka till stan ngn dag, vill handla lite nytt tills vi åker:) Mat lär jag handla oxå väldigt tomt i kyl å frys.
Jobba fem timmar ikvl sen är jag ledig i fyra dagar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0