Ledig måndag!

Älskar att vara ledig på måndagar! När alla andra har jobbångest på söndan, njuter jag som mest. Klev ur sängen runt tio idag=)
Idag har jag varit rätt effektiv på förmiddan. Städa lägenheten, tvättat en massa, tagit fram sommarkläder till resan.
Efter jag vart klar med allt gick jag ut på en promenad med Jenny, skönt å få prata av sig.
Åkte och hämta Ottilia på dagis vid tre. Vi var ute en stund när vi kom hem, gjorde en snögubbe och snölyckta.
Gjorde ordning middag tills Lisa kom hem, vart kyckliggryta och ris. Onyttiga som vi är så slängde vi ihop en kladdkaka, så gott. Fast nu har jag lite smått ont i magen, man äter alltid för mkt.

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0