21 mars

Vart en lyckad kväll i fredas. Satt hemma hos Emma innan vi gick vidare ut. Vart en massa skratt! Efter krogen vart de en vända till Max. Emma mådde nog lite smått illa när vi åkte där ifrån, trodde verkligen hon skulle spy när hon satt å höll för munnen.
              
Lite bilder från fredagen!

Vakna till liv vid halv elva på lördan, mådde riktigt bra. Lisa & Ottilia kom hit vart lite bus och lunch. Sen körde dom mig till jobbet. Gick bättre en jag hade trott å jobba, var super pigg. Efter jobbet gick jag till blåmesvägen, vart en lugn lördag kväll i soffan. Sov kvar där, vakna halv sju i morse när Tillan hade hittat in  mitt rum. Hej hej hej, orka inte svara när hon stod vid min säng så jag låsades sova, sen kom Lisa å tog bort henne. Somna om å gick upp åtta. Vart lite mys innan de var dags för jobbet igen. Nu har jag precis kommit hem, ska tillbriga kvällen i soffan=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0