Midsommarhelgen!

Kort sammanfattning av helgen!

Midsommarafton:
Ställde klockan för att åka iväg tidigt till Blåmesvägen. Tjejorna och jag tog en promenad för att plocka lite blommor till kransen. Lycades göra min finaste kran nånsin, men såklart vägra Ottilia ha den på sig. Efter massa pussar å buss åkte jag hem. Brännboll stod på schemat, med nio deltagare var de rätt jobbigt.
Kvällen var jätte roligt. Dock lite väl mkt dricka slank ner i mig, vilket resulterade i cykelvurpor. Min kropp är täckt med sår och blåmärken, AJ!

Midsommardagen:
Skulle ut till Munga och äta lunch. messa å fråga mamma om de var okej att ta med min 1 och halva. Hon ringde genast upp och undra vad jag mena. Hennes gissning var att de var ngn som var 1,50 "lång". Men de var ju Lisa & Ottilia jag tänkte på. Dom fick följa med men hon sa att de hade varit roligare om hon presentera ngn hon inte kände. Hoppas jag ngn ggn kan göra henne glad:) Efter vi varit där intog jag fosterställning och tyckte synd om mig själv. Men till slut kom jag iväg till Gudinge på förfest-vidare till lövsta- slutligen svanby-tegelbruket.


Vill inte gå in på närmare detaljer, men man lär sig av sina misstag. Så nu i helgen ska jag låta bli spriten och bara hålla mig till vinet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0