Haft en toppen helg!

I torsdas tog jag tåget ner till Linköping, kom ner runt nio tiden. Vart soffmys framför satc och massa prat föstås.
På fredag morgonen tog vi bussen till Norrköping för lite shopping. Hade hoppats på att hitta en klänning till bröllopet, men de gjorde jag tyvär inte. Men fick med mig lite smått å gått hem:) Innan vi skulle åka hem gick vi in på bolaget och handla lite till lördagen. När vi gå mot bussen så "smächar" de bara till och jag känner att de sticker till på benet, min systempåse gick sönderoch jag skärde sönder mina leggings å fick ett sår Tur att de bara var en faska som gick sönder.
Hem och lämna sakerna och byta lite kläder för att sen bege sig ner på stan. Vi åt jätte god mat innan vi gick på bio. Såg satc 2, vart ju alldeles kär av den. Aidan är lite av min favorit i serien och så dök han ju bara upp där:) Vill köpa hem filmen nu! vill se den igen å igen å igen!
Vi tog sovmorgon på lördan,sen intog vi en lååångfrukost framför satc. Sen vart de en vända på stan. Köpte ett par converse:) Åt supergod kul glass ute i solen. På kvällen kom Martinas studentpolare över på middag å förfest. missa bussen ner på stan så jag skjutsade martina på cykeln, men de gick bra. Dock lite jobbigare på hemvägen. Vi hamnade på en krog som hade studentbal, hej lammkött! nej där kunde vi ju inte stanna, men jag han med en styrdans med liten kille i frack. Sen parta vi loss på Harrys, där var de super!
Söndagen kan jag bara sammanfatta med trötthet, pizza, tågåkande och till slut fick jag träffa mina två tjejer som jag saknat♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0