Bra dag!

Gud så skönt att inte behöva vakna av klockan imorse, jag är så mkt gladare då när jag vaknar. Martina kom över åt lite frukost med mig. Börja leta vart vi ska ta vägen i sommar på semester, ngn som har förslag? Vi ska bara vara borta nga dagar. Huvudsaken man kan sola å parta:P Vi sa att vi skulle göra massa småutflykter oxå, de säger vi varje år men de blir aldrig av. Men i år ska vi görat, för de känns som de kommer bli en toppen sommar i år. Hoppas bara på stekväder när man är ledig, vilket nästan är halva sommaren:)
Idag så fick jag äntligen prata med min saknade vän Sara på fejanchatten, var jätte längesen. Vi kom överens om att jag ska börja lira boll igen när hon kommer hem, för utan mig kommer hon ju inte få nå passningar:P Å så är hon den roligaste kompisen jag har att duscha med. Vad som hellst kan hända, ibland har vi kräftor där, lär oss vika på brösten, testar glidet och kollar vem som är hårigast (Sara vinner jämnt) Jag gillar henne för hon e den hon e, men ogillar att hon e så långt borta.
Efter jag pratat klart med Sara fick jag följa med Martina hem till hennes sommarplace i Mehede. Hon visa mig lite av den fina naturen som finns där när vi var ute på en promenad. Blev även bjuden på mat, tack för de:)
Å de jobbigaste av allt den här dagen var när jag var till Munga. Elin kläckte iden att vi ska hjälpa mina föräldrar att renovera två rum. Vi slet tapeter, tömde skåp, tog bort skåp. fick sår under naglarna av allt slit. Men de roligaste av allt är att idekläckarn befinner sig hemma i Vänge medans vi får slita. Men i helgen ska hon minsann få jobba, då tänker jag leka arbetsledare så de så:) 

Kommentarer
Postat av: Elin

haha va duktig du är som har varit och hjälpt till hemma hos mamma :) vi ses i helgen!!!

2010-06-17 @ 07:20:51
URL: http://manta-elin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0