Trotsa vädret!

Idag ville vi verkligen bada, så vi åkte till Marma trots alla moln. Fast man knappt såg solen så var de ju ändå varmt. Tills de börja regnstänka, men vi satt kvar och spela kort. Men efter ett tag vart de mer regn, då var de bara att packa ihop och inse att de inte blev nå bad idag. Emma och Malin följde med hem hit, så åt vi upp våran matsäck. Satt och snacka lite och kolla på kort.
Så säger jag till Emma: imorgon har jag namnsta, då tycker jag du kan bjuda mig på mat. Hon svara med att hon oxå har namnsdag snart, den 23. Då börja vi skratta och insåg att de e ju samma dag, vi heter ju lika:) Inte så värst smarta vi lr!
Nu är lägenheten ren igen. Ska göra mig i ordning för att åka till Munga, sen vidare till Vänge och hälsa på syrran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0