Måndag

Vaknade upp innan klockan idag, de ni. Packade för en dag på stranden,men lite väl blåsigt för min del. Hade ju Lisa & Ottilia med mig idag, så då fick man nöja sig med rullsand. Fanns väl mest pappor å småkillar, vart var alla snyggingar? Hoppas vädret vänder och blir fint igen, de här funkar inte.

På kvällen samlades vi tjejor på blåmesvägen,hade tacos & vinkväll. Hur kul som hellst och bara sitta och snacka gamla minnen. Lisas manliga granne ville gärna vara med, han sa att vi bara skulle prata på fast han hörde.Lite små nyfiken tror jag. Då drog jag till med att jag hade skavsår i vaginan efter en jobbig helg. Då skratta han mest, men när jag sa att de var ett riktigt äckligt köttsår,försvann han in igen. Man vet hur man kan skrämma iväg killar,haha! Sen kunde vi fortsätta snacket... Tack för en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0