Konstig kväll!

Igår var de sista gången vi gick på ön för de här året. De var den sämsta kvällen utav dom alla, men antar att jag får skylla mig själv.
Laddade upp hemma hos Carro med lite spel och dryck. Vart lite småberusade där. Sen kom mamma Malinen och hämta oss. Smart som jag är så lägger jag hemnyklarna kvar i bilen så jag inte ska tappa bort dem. Men de dröjer ju inte länge förens hon ringer och talar om att bilen e paj och hon inte kan hämta oss. Där vart man utan skjuts och sovplats i sin egen säng.
Hinner bara vara inne på Ön en timme innan jag e så dum och går ut, kommer aldrig in igen. Men lätt värt 180 spänn för att kolla på lite vatten. Vart lite besviken på mig själv när jag vakna imorse och kom på mitt misstag:(
När klockan närma sig två så gick jag upp till parkeringen, jakten på skjuts och sovplats börjar här!
De slutar med att gäng killar är snälla och låter mig och Mickis åka baklucka hem. Inte nog med de så var en av killarna tvungna att ligga där oxå, väligt trångt men mysigt. Bra mkt bättre en att sova kvar på ön.
En var snäll och lät mig sova där. De var sista ön för min del de här året, hoppas på fler roliga kvällar där nästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0