Brämmen

Åter igen var de dags att ställa klockan för en dag på stranden. Men innan vi kunde bege oss iväg så lämna jag in min bil för lagning,en vecka på mig nu att besikta om den. Dags att börja fjäska för pappa:)
Martina hämta upp mig för att åka vidare till brämmen, där vi mötte upp Mickis, Maria och Mia. Lekte lite med bollen i vattnet, gick på en spaningstur utan nå vidare resultat. Men bäst av allt var att tjejerna hade med sig cupcakesen sen igår. Snart är de väl dags att gå på diet, annars rullar man väl snart fram i de här tempot man trycker i sig. Efter sju timmar på stranden gav vi upp. Åkte till verkstan och hämta bilen. Dom hade tappat bort min lapp så kunde inte betala, de var ju bra tills hon sa att jag får komma tillbaka imorgon. Bara att hålla tummarna så inte alla semester pengar försvinner.



Mia & Mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0