Vakna, jag har tråkigt!

Jobbar för fullt jag. klockan är snart fem å jag är inte de minsta trött, brukar vara död vid den här tiden annars. Men ingen vill vara social i natt, försökte med Sara men hon skulle ju jobba. De e ju dag där hon befinner sig i solen. Fick mess runt tolv tiden, då vart jag glad=) Men efter de har de vart hel dött, inte ens nån ute på fejan.
Tänkte messa Lisa snart å se om dom har vaknat och höra hur lillskrutten mår.
Men nu är de bara två och en halv timme kvar, tänk om jag alltid kunde vara så här pigg när jag jobbar natt!
Ha en bra bra fredag!

Kommentarer
Postat av: milla

träna ikväll! =)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)

2010-01-22 @ 11:48:26
Postat av: emma

Milla jag väntar tills Sara kommer hem=)

2010-01-22 @ 19:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0