Trött, tröttare, tröttast!

Klockan ringde kvart över sex imorse, trodde de var ett skämt först. Gick rätt bra ändå tills efter lunch då jag blev skit trött. Nu ligger jag i soffan under filten och kämpar för att hålla upp ögonen. Hoppas på att Jennifer kan följa med på en promenad, så jag blir lite piggare. Har ingen lust, så själv kommer jag inte palla mig ut på en promenad.
Har lagt schema nu för feb, har undvikit att börja sju så mkt de går. bara att få komma till halv åtta känns mkt bättre, men tio är nog min favvo tid att börja. Då kan man sova ut men ändå komma hem skapligt.
Nej de borde vara förbjudet att vakna av klockan. Imorgon ska jag sova tills jag vaknar av mig själv, sånt GILLAS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0