Sliten idag!

Igår var de gävle som gällde. Tina å Linda kom hit innan och förfesta. Palla inte åka tåg i den här kylan, Niklas var snäll och ställde upp och körde oss. Var sugna på å testa Harrys, men de såg så dött ut där så vi åkte vidare mot heartan. Där har man sällan tråkigt. Var rätt lite folk ute, men de gjorde inget. Kul å kunna dansa utan att bli sönder trampad. Stanna på Max innan vi begav oss hemmåt.
Idag mår man väl som man förtjänar antar jag. Ligger forfarande i sängen, skulle kunna ligga här hela dagen. Men de går ju inte för ikväll ska jag till blåmes å ha myskväll med tjejerna♥

                                        


Älskar min säng en dag som denna!

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha va kul! :) Ja självklart så är de ju för att vi ser unga och snygga ut emma :) Helt rätt!

Visste inte att du hade en blogg, va kul, den ska jag läsa flitigt nu :)

Ha de bra och hoppas du hade kul igår, ikväll är de min tur :P

2010-01-09 @ 14:51:23
URL: http://metrobloggen.se/maddekarlsson
Postat av: emma

Ha så himmla kul ikväll! parta lite åt mig med=) har intaget soffläge jag.

2010-01-09 @ 19:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0