Älskar sovmornar!

Finns de nå skönare än att vakna av sig själv? sovit nästan nio timmar i natt, sånt gillas. När jag vakna gick jag å hämta datan till sängen, där ligger jag nu. Börjar jobba två idag, så borde egentligen gå upp nu. Promenad måste avklaras innan jobbet, ha blivit alldeles för få såna i den här kylan.
Jobbar hela helgen, de känns inte nå vidare. Men när man lever på sparlåga så kanske de e lika bra, då försvinner inga pengar ialf. På lördag ska jag hem till jenny,äta mat, dricka vin och snacka massa skit=) Ses alldeles för sällan, så de ska bli skoj. Nej nu ska jag palla mig upp å äta frukost.
                                                                  
                                                         Jenny får stå för dagens bild=)

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja visst är det så, det slår aldrig fel att man inte har nå kläder men igår såg jag tydligt att jag faktiskt hade kläder men det kommer jag snart glömma bort :P

Haha ja jag kan komma hem till dig me Emma och organisera. Tro mig det va kul :)

Kram på dig sjusovare :)

2010-01-14 @ 13:05:43
URL: http://metrobloggen.se/maddekarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0