Vi ser de snöar!

Vad händer? räcker de inte med snö nu. Jag tycker de iaf, kommer ju ta jätte lång tid för allt å smällta. Ge mig vår nu lr ännu bättre sommar. Har önskat semester veckor nu 28-32 tog jag, men chansen att man får som man vill är väl liten. Förra sommaren var jag ledig sex veckor, de var soft. Håller på jobbar in komptid nu, så kan bli en extra vecka ledig=)
Nu har vi ialf bokat tåg ner till Martina 5-7 mars, blir jag å Mickis som åker ner.
Ska bli kul, saknar henne mer en någonsin nu♥

Dags att äta lite frukost och sen ut i snövädret för en promenad.


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har redan varit ute på en promenix d var muýsigt, men d räcker med snö tycker jag. Har du redan lagt in semester??? Jag har inte ens börjat tänkt på d än....

2010-02-10 @ 10:44:46
URL: http://manta-elin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0