pigg idag!

Vakna i morse å mådde riktigt bra. Drack med måtta igår å de e så skönt dagen efter. Vart en lyckad kväll. Var hemma hos Emma innan vi drog vidare. Åtta brudar i Emmas etta, inte trångt utan bara mysigt=) Hade lite roliga disskusioner och prata gammla minnen. Tog ett tag innan vi kom iväg, fast de var en jätte kort bit å gå så var vi ändå tvungen att ha kisspause=) Framme vid heartan var de en lååångkö,men den gick skapligt fort men kallt var de. Mkt tierpare ute igår.Ingen ville ha min mobil igår så den är med hem. Strax innan två hämta vi ut jackorna för att slippa kön. Jag, fille och Mickis drog till donken å handla lite mat, de var gott i magen! Fick sällskap av sebben till Tegelbruket, skönt att slippa gå själv.Vi gina över åkern utan att ramla, de var bra gjort.

Prata med Martina i telefon i morse, gillar våra samtalstunder. Synd att vi ska bo så långt ifrån varann:(
 Men nu ska jag nog boka tåg biljetter och åka å hälsa på henne en helg i mars. Får se om Mickis oxå vill följa med, kul om man får sällskap på tåget.

Efter att ha pratat med Martina ringer telefonen igen. Jag svarar men ingen där, antar att ngn har ringt fel.
Hinner bra gå därifrån så ringer de igen.
Jag:hallå, hallå
hör hur de raslar i telefonen, antar att de e ngn sladd som är glapp. Börjar dra i dom men blir inge bättre.
Sen hör jag ngn: Hej de e Sara, hör du mig?
Jag fatta noll, jag känner ju ingen Sara.
Sen koppla jag ju att de är Sara Sjöberg=)
Försökte prata med henne ett tag, men jag hörde knappt vad hon sa. Fick gissa mig till de mesta=) De sluta med att hon sa åt mig å gå ut på fejan och la på. Men såklart så starta inte min data:( när jag kom ut var hon borta.
Men kul att du ringde bruden. Vi får göra ett nytt försök ngn dag.


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0