Pratat i en telefon som funkar=)

Haft lite kommunikaions problem. Min kära hemtelefon ville inte funka längre, så Jenny var snäll å låna mig en telefon. Nu har de skvallrats med Tina över en timme, saknar dig vännen♥ Hade glömt bort att man knappt kunde prata i min gamla mobil. Men Lisa hade en över som jag fick låna. Men de var ett botten napp. Mamma ringde på tredje försöket hörde hon vad jag sa, rätt irriterande. Fick sms å när jag ska svara så funkar inte fyrkanten=inga mellanslag. Böt tillbaka till min gamla igen, den är inte bra men dock mkt bättre än Lisas. Ringde mamma så imorgon kommer hon med en annan telefon som jag kan låna. Hoppas verkligen mitt simkort kommer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0