Ont de gör ont...

När jag vakna till i morse å rörde mig lite i sängen insåg att jag att jag har en grym tränigsvärk i hela kroppen. När jag sen ställde mig upp höll benen på  vika sig, känns som jag har knutar i vaderna. De e nu man förstår hur otränad man är.

Igår var vi ut i Uppsala, testade på flurran. Dansade nästan hela tiden, jätte bra musik där. De var en rolig kväll, men Gävle är nog ändå bättre=)
Gick ut vid två för att hinna med tåget. Vart lite bråttom så vi fick springa sista biten. Å när vi väl är framme så står de att tåget är försent. Sura vart vi som hade stressat dit å dessutom sprungit förbi korvvagnar. Var ju jätte hungriga. Träffa på lite fulla/dryga tierpare medans vi vänta på tåget. När vi kom till tierp sprang jag in på bennys å köpte med mat hem, de satt fint i magen. Nu ligger jag i soffan å laddar inför en jobbnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0