Oflyt!

Igår hade jag oflyt. På dagen när jag skulle iväg med bilen gick de inte å vrida om nykeln, de gick inte å röra nått allt satt fast. Fick lite panik där ett tag men efter å haft i låsolja så funka de. Tack gud för de. Kvällen=utgång. Var hemma hos Lisa innan, beställde hem mat från nya Kina resturangen. Gott var det. Kul å bara sitta ett tjejgäng åsnacka skit och dricka vin. Tog taxi ner till stationen. Fick dela med grannarna men vart lite sne fördelning så vi var fyra i ena bilen å sex i den andra. Lite svårt att räkna kanske=) Skulle till Harrys men fick höra att de inte var nå bra där, så vi hamna på heartan som vanligt. De var roligt tills sista kvarten. Kolla på min mob 01:45, när jag skulle kolla på den nästa gång så var den borta. Så less, får panik utan mobilen. Säkert killen jag dansa med på slutet som tog den:( Hitta ingen av mina vänner, så jag börja gå mot tåget. Då ser jag syrran efter vägen, talar om att min mobil är borta å gissa vad?? Hon har inte heller ngn mobil. Fattar inte hur bådas lyckas bli stulna samma kväll. Hållt på ringt till dom och de går signaler fram, så jag trodde faktiskt att jag hade tappat den å kunde åka in till Gävle och hämta den i morgon. Men när jag testa ringa lite senare så var de ngn som prata i den, IDIOT!! Så nu har jag spärrat kortet, polisanmält och tagit kontakt med försäkringsbolaget, snacka om söndagsnöje. Hoppas för all del att de går fort att få ett nytt simkort. Har lånat ett nu, men ingen har ju mitt nr. Satt hemma i min lgh jag å syrran utan mobiler, datan ville inte starta och hemtelefonen börjar lägga av. Elin fick panik av att vara så isolerad från omvärlden så vi fick åka ut till munga, då kunde vi äntligen ringa lite samtal. Tror inte jag skulle kunna leva utan en mobil. Så om ngn försöker få tag på mig så vet ni varför jag inte svarar, mitt tillfälliga nr finns på fb. Skulle gärna ha lagt upp lite bilder sen igår, men dom är ju på mobilen=( Känns konstigt att ngn jag inte känner kan sitta å rota igenom hela min telefon med bilder och alla sms. Men förmodligen har han ju noll intresse för de. Men jag vill ha tillbaks den som den var.
Var å gratta Niklas en snabbis oxå. De var gott med lite cheescake
Nu jobbar jag, känns tungt en sån här dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0