Helgen

Vart utgång med småkusinerna i lördas i E-tuna. Kände mig lite smått gammal. En kille sa till mig att de var där alla mellan 18-21 år hängde, så jag hade ju bara några år för mkt=) Men man är inte äldere en man gör sig. Linnea, Anton å jag dansa lite, dom andra hängde ju bara vid baren lr vid spelbordet. Tycker lite synd om Niklas som misslyckades med sin raggingsreplik, bättre lycka nästa gång=) haha
Fick värdens skrattanfall på natten när vi låg i Johans rum, vi lär ju ha väckte hela huset.
Var lite trött igår när i skulle åka hem, grabbarna bara gnällde hela tiden om hur hungriga dom var.  Så till slut stanna Karin på donken, sen sov dom sista biten. *skönt*

Jag åkte hem till Lisa & Ottilia på allahjärtansdagmiddag, den tackar jag för♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0