hockeyfrilla!

Efter jag sluta idag, blev de en tur ut till Munga. Inta lite föda så här sista dagen innan lön, var lite rädd att soppan inte skulle räcka. Men hem kom jag och imorrn måste jag verkligen tanka. Var ut på en långpromenad med min moster efter maten. När jag kom tillbaka har jag kollat på gamla bilder sen vi var små. De e svårt att se på bilder när jag är liten om jag är kille eller tjej. Ibland måste jag fråga mamma om de e jag på kortet, en gång trodde jag de var Niklas. I mina första år fick jag ha hockeyfrilla och blåakläder, gillar fortfarande inte mamma för de!!
Om jag får en flicka ngn gång ska jag bara klä henne i rosa å med söta toffsar lr flätor. Men mamma säger att de var mordernt på den tiden med hockeyfrilla, frågan är bara varför Elin fick ha söta toffsar??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0