Vilken dag!

Vaknade upp vid ett tiden och gjorde mig redo för stan. Var egentligen rätt trött. Hitta inga julklappar i Valbo, prata mest i telefon.
Sen så var de ju dags för lgh tittnigar. Åh där började kaoset. Frågade killen om de var lugnt om vi kom halv sex, men de gick inte var tvungen att komma på engång lr en annan dag. Vart panik körning till Emma för att hämta upp henne. Självklart hamna jag på fel gata oxå. Ni vet ju hur nära de e mellan söder-öster? Men de tog då femtio minuter för oss att komma fram. Körde helt fel och hamna i bomhus, fråga inte hur vi lyckades. Var nära att stanna bilen, börja grina och ge upp. Men vi fortsatte och tillslut var vi framme efter ha vänt hundra ggr, gjort u-svängar och svurit. Planlösningen var bra, gillar närheten till station, men gula köksluckor är nog inte riktigt min grej. Så de blir nog ett nej på den.
Sen for vi vidare till brändströmsgatan, hitta på engång:) Vart lite små kär i den. Var en liten gammal lgh men jag tyckte den var charmig och tilltalade mig. Nackdelen är väl att den ligger fel del av stan än vad jag hade tänkt mig. Men ska överväga saken för själva lägenheten skulle passa mig perfekt!
Avslutade våran dag skrattandes åt allt ihopa på Macdonalds! Tack Emma för sällskapet och kartläsningen:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0