Åland!

Då har jag för första gången åkte med julbordsresan till eckerö. Det var en trevlig tillställning. Samlades hos Carro & Sebben vid elva tiden för att ladda upp lite. På väg i bussen upptäcker jag att mitt nässpray inte är med, fick lite panik. Men klara mig tio timmar utan, bra jobbat må jag säga. Gunga lite fint när vi åt julbord men sen märkte jag inte så mkt av de. PÅ vägen hem vart de allsång i bussen, väldigt vackert:) Vi tänkte dra till krogen, men den nya tidtabellen gjorde så vi missa tåget:( Var hem till Anki en sväng. Sen köpte Mickis, Fille och jag bennys burgare och gick hem till mig å åt. Satt och drack vin och snacka fram mot tre snåret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0