9 december

Igår vart de ett långt jobbpass för mig. Först 14:30-19:30 och sen 21-08 på de. Hann med ett träningspass där emellan. I dag när klockan ringde kl ett ville jag bara sova vidare, men fick tvinga mig upp för att komma i säng i kväll. Dom hade ringt om lägenheten som ser ut att bli min, hoppas på de:)
Sen har jag farit runt. Först hem till mormor& morfar, vidare till Karin & Niklas, sen mamma & pappa och slutligen hamna jag på blåmesvägen. Känns bra att ha hälsat på alla då de var ett tag sen sist.
Vart mys kväll på blåmes. Jag och Ottilia hoppa i badet tillsammans, lite trångt var de men mysigt♥ Lite lek och tv hann vi med innan hon skulle i säng. Då gjorde jag ordning varm choklad och smörgås till mig å Lisa, så kvällen avslutades med en pratstund å gott fika:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0