Lilllörda

Igår kom systrarna hit och gjorde mig sällskap. Hyrde film och köpte godis. Sen vart de soffmys.
Har haft svårt att sova nu några nätter, tankarna bara snurrar runt i mitt huvud. Så igår ställde Martina upp och sov kvar hos mig. Så i natt sov jag hur bra som hellst, kände mig trygg med henne i sängen. Men innan vi somna så "mörda" vi små djur som flög omkring i sovrummet, Martina tog tidningen å gick lös på dom:)
Imorse när vi vakna så vart de en promenad innan frukost. Sen gjorde vi oss i ordning för att åka ut till Linda, Klara och Vigor kom oxå. Åt god tacopaj och snacka massa skit:)
Dom ringde och sa att dom skulle byta min kyl idag. Så när jag kom hem så stod den nya där, ser bra mkt frächare ut nu. Men nu på kvällen upptäckte jag att alla mina nagellack är borta:( Vart lite små sur, var ju en del. Hade köpte ett nytt här om dan oxå som jag tokgilla.
Nu hoppas jag att de ska gå bra att sova själv i natt. Har vart själv nu hela kvällen och de har gått bra ialf. Blir så konstigt när man är van att ha ngn vid sig hela tiden, blir så tomt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0