Jobbångest!

Imorrn är de dags att böra jobba efter lite mer än sex veckors ledigt. Frågan är hur jag ska orka upp å börja åtta? Har som ställt om dygnet på semestern.
Idag var jag och Martina in till Gävle och tog reda på vår framtid. Vi får väl se om de är ngt som slår in. Känns mest att man gör de som en rolig grej. Gick på stan en sväng, köpte ett par jeans för pengar som jag inte har:(
Var ut på en långpromenad sen när vi kom hem. Sen kom Mickis hit, blev lite rester från gårdagen och massa killsnack.
Kommer kännas så tomt när Martina snart åker hem igen, vill att du stannar för alltid hos mig♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja de är ju sjukt hur sexig min pappa kan vara ibland :P

2010-08-17 @ 00:28:44
URL: http://elinmedk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0