Torsdag

jobbade på dan. Sen på kvällen fira jag bror som fyllde 28 år. Fikade massa gott där. Carro börja messa å fråga om jag ville med på krogen. blev lite sugen men kände att plånboken sa ifrån+ att jag skulle jobba dan efter och behövde börja tvätta, packa innan jobbet. Men bestämde mig för att vara med på förfesten.Där spelades de spel å dracks för fullt, jag vann över Milla:) när klokan vart tio så börja jag blir lite smått sugen på att följa med. Så tio över tio springer jag å Charlotte hem till mig. Jag fixar mig rekordsnabbt, fem i halv elva var vi tillbaka. Var ju tydligen påsklov den här veckan, så rätt smått ute. Men Charlotte å jag dansa gärnet å hade kul, medans dom andra tråkisarna fastna vid spelbordet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0