Hemma igen!

Grymt skönt att ligga i sin soffa igen. Resan hem började igår natt när bussen hämta upp oss 03:15. planet skulle gå sex, men vi hann bara komma till flygplatsen så vart tiden ändrad till sju. sen flytta dom fram den hela tiden. Vi somnadee på flygplatsen, Lisa väker mig sju alla är borta, planet skulle gå tjugo över.skyndar sig iväg och kollar alla folk står där borta, men får inte kliva på planet somåterigen är uppskjutet. vi kunde inte lyfta förens vi visste att Arlanda skulle vara öppet när vi skulle landa. Kvart över elva var vi uppe i luften, efter att ha tillbringat sju timmar på flygplatsen. Fick åka med ett turkiskt flyg hem eftersom de inte kommit nått från sthlm. Åtta var vi hemma i tierp. Lisas pappa kom över med mat, var jätte gott med svensk husmanskost. När jag kom hem mötes jag av en blommbukett på köksbordet, som min familj hade varit och lämnat♥ Ska gå å sova snart kommer kännas tomt att sova själv, men völdigt skönt att sova i sin egen säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0