Så var denna helg över

Ifredas jobbade jag kväll, sen vart de hem till Lisa å kolla på Idolfinalen. Känns faktiskt skönt att de e slut nu, kanske folk vill göra nå annat på fredakvällarna.
Tog sovmorgon på lördan=) Innan frukost var jag ut på en promenad med Jennifer, alltid kul å prata lite å motioner behöver man ju.
Mormor å Morfar fira guldbröllop, så vi samla ihop släkten för julbord på Furuviksbrygga. De var inte så mkt som jag tyckte om, dom har så mkt fisk. Men de jag åt var gott=)
Mormor fråga nästan alla vad man ville ha i julklapp, de var lite varierande svar. Jesper ville ha en flickvän, Linnea körkort och Niklas ville bara ha ett ligg;) ska bli kul å se om mormor fixar dom klapparna.
På kvällen var jag hem till Linda & Patrik en sväng, där var de fest men var så trött av all mat så gick hem tidigt.
Idag skulle vi baka julgodis och åka på Furuvikmarknad, men Lisa mår inge bra så de vart inget.
Åkte hem till Munga istället och gjorde julgodis med erik.
Nu jobbas de. Saknar Sara som mest när jag jobbar natt. Hon brukar underhålla mig med sms fram på småtimmarna, egentligen var de inget speciellt vi bara skrev om allt och hade härliga disskusioner=)
KOM HEM SARA!!
Måste nog hitta en ny "nattkompis"

Sov så gott, själv får man vänta 9 timmar till tills de e dags för sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0