Nu packas de för fullt!

                              
Trodde allt skulle få plats i en väska men där trodde jag fel!
Ska bli kul å se imorrn hur vi ska få plats i bilen, tre tjejer med massa packing+ en snowbod och mat till tio pers. Blir kul å se hur trångt de blir. Ska ialf bli superkul att åka iväg.

Idag vart de en vända till Gränby för att inhandla skidbyxor (inte för att jag ska åka skidor, kan ju vara bra att ha ändå)
När jag kom hem har jag haft besök i omgångar. Först kom Emelie å Melwin, jätte kul å träffa dom. Sen kom mormor-Stefan å Marina - Johan-Nlklas. så när alla hade gått vid tio var de bara å packa klart. Hoppas jag inte har glömt nått.
Är mest orolig för att Johan ska låna min lgh, vill ha tillbaka den som jag lämna den!!

Gott nytt nyår på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0