En vecka kvar!

Nu är de bara en vecka kvar, som jag längtar=)
Idag har det jobbas, grymt trött på mornarna vill hellst inte gå upp. Jobbade till två, sen åkte jag direkt till dagis å hämta Ottilia. Vi har haft en mys eftermidda. Börja med god mellis som bestod av vörtlimpa med ost och röbetsallad, sen ut i snön drog henne i en alldels för liten pulka, tills slut blev jag trött å lessna. Då tog någon till krokodiltårar men jag föll inte för dom den här gången utan var bestämd och gck in. Då baka vi pizza som vi sen mumsa i oss=)
Imorrn ska jag å Lisa göra ett nytt försök med julgodis, hoppas hon är frisk. 
I helgen blir de födelsedagskalas, planering av Sälenresan och slutligen blir det ett stadsbesök för att försöka hitta dom sista klapparana.
          
                                        
En nöjd och glad tjej.                  Ramla ur två gånger, gillade inte att äta snö stackarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0